Sider

tirsdag 12. januar 2016

Tilbakeblikk på 2015 !

Selv om 2015 startet med mye sykdom ble det også et år med masse gleder. Påsken på Tenerife, sommer i hjemme, i Sverige og på besøk hos min skjønne datter med familie i campingvogna i Nedstrand. Gode venner og sammenkomster. Kos med barnebarna. Joda det ble et flott år <3


Påsken på Tenerife var en opplevelse. Varme late dager med familien. Masse god mat og herlige opplevelser.. MEN...haha..med min flaks startet den med at jeg første dag fallt ned en trapp ved hotellets bassenganlegg...krykker?? Joda, prøvde, men var forslått i hele kroppen så det gikk ikke bra. men det ble fint likevel ;)

 Lunsj med kaker og champagne er ikke så verst :)
 Ut på tur, aldri sur...opplevelser :)
Mye vakker natur :)


Så kom våren og 17.mai med prinsessene mine :)
På tur i lekeparken..Lotte, alltid like skjønn :)
Begge jentene har bursdag på sommeren og når de større barna tar seg tid til å leke og kose seg med de er jentene veldig fornøyde :)


Sommerferie i Sverige. Vi tok en rundtur og hadde en flott ferie :)

Baking med Rikke fikk vi også tid til :)

I desember ble det og en del kos med baking med både små og store. Da julegatene åpnet tok vi turen til byen me jentene :)

Det skjedde jo mye mer..mange herlige øyeblikk å tenke tilbake på. Nå gleder jeg meg til alt som skal skje i 2016..Hva vet jeg jo ikke ennå, men at det blir et fint år både satser og håper jeg på.

Ha en flott dag. Klem fra Lillian


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)