Sider

lørdag 16. januar 2016

Lørdag. Blir dette en god dag eller...

God morgen kjære dere.

Hvordan har du det ? Ja, hva svarer en på det når en våkner og slettes ikke har det så bra ?
Ingen har lyst til å bli oppfattet som sytete så en svarer : Jo takk, det går fint nå ! Selv om en i virkeligheten har en helt "ræva" dag ;)

Våknet til en ikke altfor god dag i dag. Det går opp og ned men jeg har troen på at det skal bli bra.

Fikk et herlig bilde av Lottegullet som endelig vil pynte seg og ha fletter eller klemmer i håret :)

Skjønne gullet til mormor <3
Vi har ikke fått pyntet henne før nå...en bestemt liten jente som konsekvent har tatt ut hårpynten vi har prøvd å sette i håret hennes. Men nå er hun 2 1/2 år og ser at venninnene i barnehagen så plutselig fant hun ut at hun og ville pynte seg :)

Men tilbake til det jeg begynte med. Hva svarer dere på spørsmål om hvordan dere har de? Er dere ærlige og sier som det er ? At dagen ikke er så bra ?

Tar imot kommentarer med stor takk på dette ;)

Nå har jeg gått på lovFODMAP dietten i 10 dager men jeg merker ingen forskjell på magen. Smertene er de samme, sviingen under brystet sitter der. Jeg skal gå på streng diett i 8 uker før jeg skal prøve meg frem men trodde at jeg ville merke forskjell før.

I tillegg har jeg begynt å svimle..joda, de første dagene forstod jeg hvorfor : Jeg spiste for lite. Fant ikke helt ut av hva jeg kunne spise, hvor mye av den enkelte matvare (det er mengdebegrensninger på enkelte produkter). Men nå spiser jeg, om ikke like mye som før, så får jeg i meg en del i løpet av dagen.

Nå er det helg og det er 3 uker siden jeg spiste noe godteri eller kaker så i dag tror jeg at det blir baking av den sjokoladekaken jeg la ut oppskrift på i går.

Er så fysen på noe godt så må prøve å få til å bake i dag...gleder meg til kake..nam :)

Ha en fin formiddag så "snakkes" vi plutselig :)

Klem fra Lillian




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)