Sider

torsdag 14. januar 2016

God morgen verden !

God morgen :) Håper dere har hatt en god natt og får en fantastisk, fin dag <3




I dag fortsetter jeg med prosjektet mitt om å finne mer ut av IBS (irritabel tarm) og dietten lavFODMAP. Må en tur på helsekosten og finne produkter til matlagingen som de ikke har på dagligvaren og finne en oppskrift på noe godt til middag. Wow..store planer jeg har da..haha

Men ting tar tid i denne begynnerfasen. Det å handle er ikke det samme lenger: Nå går jeg rundt og leser alle innholsfortegnelser på maten, tar frem telefonen og sjekker opp mot appen som viser om jeg kan spise det. Tidkrevende men sikkert morsomt for de som ser meg gå fra produkt til produkt og lese, sette tilbake, lese sette tilbake.. Ser jo på det som morsomt selv jeg ;)

I går fikk jeg endelig boka jeg har ventet på. Boka "lavFODMAP" av Julianne Lyngstad. Og for ei flott bok. Utrolig informativ med masse opplysninger om dietten, hvordan følge den, elimineringsperioden, handlelister og oppskrifter. Gleder meg til å lese mer og finne ut enda mer for nå er jeg gira ;)

Ha en flott dag alle sammen...nå får jeg lage meg havregrøt :)

Klem fra Lillian


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)