Sider

fredag 15. januar 2016

Fredag og målet for dagen er....

God morgen ;)
Opp og hopp etter en god natt og det håper jeg dere og har hatt.

I dag har jeg satt meg et mål for dagen :) Jeg strikker alltid!! Og jeg pleier å bli fort ferdig med prosjektene mine. Morgenene med kaffe og strikketøy har egentlig i mange år vært en fin dag å starte dagen på. Blir (eller ble) rastløs når jeg ikke har/hadde et strikke tøy.

Etter at jeg kom hjem fra sykehuset sist uke og begynte på lavFODMAP dietten har det derimot blitt lite, ikke bare strikking, men av alle gjøremål. Føler vel ennå at jeg går i en tåkedis og at alt jeg skal gjøre blir tungt.

Nå er det vel 10 - 11 dager siden jeg begynte på et par herresokker og det er laang tid når jeg normalt hadde strikket en genser på den tiden. Men i dag har jeg et mål :
Strikke sokkene ferdig !!

Begynte etter frokost og har nå klart å strikke hæl på sokk nr.2 ;) Og nå skal jeg fortsette.

Jeg har jo garn, mønster og mange prosjekter i hodet så dette går ikke lenger... Her må det skjerpings til :D
Det er jo BARE foten igjen..skal klare det :)

Ha en fin formiddag så "snakkes" vi plutselig ;)

Klem fra Lillian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)