Sider

onsdag 6. mars 2013

Sokker med mønster!


Hallo til dere der ute som kikker innom bloggen min. Det er så kjekt! I dag er det rene vårdagen her på Haugalandet. 7 + grader og sol sier vi ikke nei til ;-) Men så er vi jo kommet til mars. Den første vårmåneden. Selv om det er nattefrost så så jeg i hagen i dag at snøklokkene kikker opp. Livet er herlig dere.
Nå har jeg endelig fått gjort ferdig sokkene jeg har holdt på med. Det ble litt "putlete" med å strikke ruter på foten men selvgjort er velgjort sies det. Men..er ikke helt fornøyd med disse da. 
Nå er det gult som gjelder. Snart påske og jeg skal strikke meg en gul vinhøne, potteskjulere og kanskje noen påskeegg. Det er så mange fine mønstre så jeg får se hva jeg får tid til. har fått helt strikkedilla her. :D

Ønsker dere alle en flott dag  -  Klem fra Lillian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)