Sider

tirsdag 5. februar 2013

Marsipankake til Emely ;-)

 I 2012 tok  jeg  det veldig rolig med bakingen, sykdom gjorde at det begrenset seg selv. Men da jeg ble spurt om å lage kake til Emily så klarte jeg ikke å si nei. Også sjokoladekaken som ligger under etiketten konfirmasjonskaker var til Emely ;-)
Her har jeg laget en sukkerbunn og fylt den med bringebærfromasj. Trukket den med marsipan + pynt i marsipan. Bildet er spiselig laget av Marion Breen. 


Ønsker alle en flott tirsdag  -  Klem fra Lillian

4 kommentarer:

  1. Det er jo derfor man kaller seg for hobbybaker, ikke sant. Da er det ikke noe press, man lager det man orker og klarer :)
    Håper helsen farer bedre med deg i år ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er så sant. Det skal være kjekt og ikke noe press ;-) Ønsker deg en fin dag videre ;-)
      Lillian

      Slett
  2. For en utrolig fin blogg du har Lillian :) Klem

    SvarSlett

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)