Sider

mandag 11. februar 2013

Mariusgenser!

God morgen til nok en flott dag her på Haugalandet. Ute er det -3 men nå kommer sola frem så det blir en flott dag. Som jeg skrev i går så var i selskap til skjønne Ulrik og feiret hans 4 årsdag. Jeg hadde strikket en mariusgenser til han og var veldig spent på om den passet. Jeg ser ikke de barna så veldig ofte og da jeg var innom lørdag så hadde han jo vokst en masse. Men heldigvis så var den passelig så da slipper jeg å strikke en ny. har så mange strikke -sy - bakeplaner fremover. I et skap har jeg en enorm mengde med garn jeg har kjøpt inn. Til forskjellige prosjekter jeg har trnkt å strikke eller bare det at garnet var på tilbud. Kjekt å ha ;-)
I år har jeg bestemt meg for å prøve å bruke dette garnet, tror nok jeg kan strikke veldig mye før jeg går tom. Skal også gjøre ferdig noen UFOer (uferdige prosjkt) så får vi se hvor langt jeg kommer.

Senere i dag skal jeg legge inn bilde og oppskrift på kaken til Ulrik så inntil da : Ha en fantastisk dag!!

Klem fra Lillian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)