Sider

fredag 25. januar 2013

Dåpskake til Noah ;-)


Denne kaken laget jeg da lille Noah ble døpt i november. Pappaen til Noah har jeg kjent siden han ble født så han har gått ut og inn av hjemmet år i alle år. Han og min datter gikk i samme klasse i 12 år og har alltid hatt et sterkt vennskap selv om begge nå er godt etablerte på hver sin kant. Min kjære datter var også fadder for Noah.
Det er ekstra koselig å lage kaker til noen du kjenner men også litt skummelt. Jeg får på en måte litt prestasjonsangst. Men tilbakemeldingene var heldigvis gode og det gjør meg alltid glad.

I dag har kulda sluppet taket her i byen, fra minus 9 til nå å ligge på rundt 0. bra det men jeg liker ikke at det har begynt å snø. Nå vil jeg ha vår med alt det flotte våren fører med seg. Grønne marker, nye blader på trærne og ikke minst... påskeliljer og kaktus som kikker fram i hagen. Det er virkelig noe å se frem til nå. men inntil da får vi kose oss inne. Fyr i peisen og masse lys. koselig et da ;-)

I morgen skal jeg være med i TV Haugaland, lokaltv her i Haugesund, sin frokostsending. Det er første gang jeg sier ja til å være med på slikt. Jeg har fått spørsmål av andre tidligere men har alltid sagt nei takk. Men denne gangen sa jeg ja så da får jeg håpe det går bra ;-)

Ha en flott fredagshelg  - Klem fra Lillian


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)