Sider

søndag 20. januar 2013

Dåpskake til Knut Henrik ;-)


Jeg fikk også denne gang tillit fra foreldrene til Knut Henrik til å lage dåpskaken hans. Jeg har tidligere laget kaker til samme familie da Knut Henriks søster Ingunn ble født og døpt, og da Knut Henrik ble født.
Jeg må jo da tro at de er fornøyde når jeg får denne tilliten flere ganger.
Jeg bruker jo mye ripsgele i kakene mine men denne gangen laget jeg en ripsfromasj. Jeg syns at ved å bruke frukter som er litt friske i smaken står godt til den søte marsipanen. 

De fine klossene jeg har laget bokstavene i er silikonformer som jeg har kjøpt hos Kakebua. Hun får stadig inn nye ting så jeg anbefaler å ta en kikk innom henne med jevne mellomrom ;-)

Ønsker dere alle en fin søndag  - Klem fra Lillian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)