Sider

fredag 19. oktober 2012

Trekning av giveaway !

 Da har jeg trukket ut en vinner av giveawayen med flotte produkter fra KAKEBUA.
 Tusen, hjertelig takk for alle de flotte kommentarene. Skulle svart på mane men det får jeg gjøre nå i ettertid.
Jeg har også denne gangen brukt random .org til trekkingen men klarte heller ikke denne gangen å få kopiert den videre. 
Men av 65 kommentarer så trakk random ut kommentar nr. 2 som skrev dette:

Anonym
Hei Lillian :-)

For en fantastisk premie!
Jeg er gjerne med:-)

Må også gratulere med den nye bloggen :-) Jeg gleder meg til å se alle de andre tingene du sysler med i tillegg til de deilige kakene dine!

Stor klem ra Henriette Aa

Gratulerer Henriette, ta kontakt på epost: wiestad@gmail.com så vi kan avtale levering/sending av varene.

Men jeg har også trukket ut 5 personer som får et lite smykke/armbånd  i posten og det ble disse :
Kjempemasse flott både på siden din og giveawayen! Gleder meg til å følge deg videre! Håper også på å vinne!

Her var det mye fint:) Bloggen din er topp,Har fulgt med på deen gamle helt frem til nå.Mvh Anette hagen

Fin bursdagspresang til meg...:)


Det å dele så mye fint, og inspirere oss andre er kjempeflott! Jeg er under middels kreativ, men lar meg inspirere av slike som deg til å forsøke å lage noe selv. På samme måte som at Britt får meg til å bare MÅ bake når jeg ser hva hun kan skape :-)Det å bli bestemor er en underlig ting, om man er trett og sliten, så forsvinner det, og energien står i kø når man får være sammen med de søte små, det er som å bli mor igjen x 10!:-)Det å bake sammen med de er sjelelig påfyll, og da er det artig å sette PC'n på kjøkkenbenken og finne frem din eller Britt's blogg, og forsøke å "herme" litt, resultatet egner seg nok ikke på bilde, men vi blir alltid veldig fornøyde med oss selv :-)Godt å høre at du ikke gir opp, det er vondt å innse at man ikke kan jobbe lenger, men det åpner jo for å gjøre noe annet positivt, som feks det å inspirere oss andre :-))) Ha en fin dag unge dame, klem fra Janne :-)


Så masse flott!! :) Flott blogg også. Synes du er kjempeflink og liker stilen din veldig! :)
Ta kontakt på wiestad@gmail.com slik at jeg får sendt/levert til dere også.

Ha en fortsatt fin dag ;.)





2 kommentarer:

  1. Hurra :-)
    Tusen takk, for en fantastisk start på helgen!
    Gleder meg til å ta det i bruk, er en deilig kreativitets-boost:-)
    God helg!
    Klem Henriette

    SvarSlett
  2. Kjekt å være julenisse i oktober ;-)

    Ha en flott helg - Klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)