Sider

onsdag 10. oktober 2012

Sølvi Jensen - Dikt for dagen.

 

"The long and winding road"..? ;-)

 

I kveld har jeg lyst til å dele Sølvi sitt dikt for dagen og noen av dagens bilder.. Hver eneste dag gleder hun sine venner på FB med et nytt dikt og ikke minst med naturbilder, vakrere enn en kan tenke seg. Sølvi bor i Haugesund og hver dag tar hun sin skjønne hund, Lilli Marlen, ut på tur i naturen og nærmiljøet.;-)

 

 

 

Mitt dikt for dagen av Sølvi Jensen.

 

 

 

AKKURAT SLIK SOM DU ER!


Gi noen sjansen
til å bli gla' i deg -
akkurat slik som du er!
Da slipper du slitet,
strevet og kavet
med løgner og lånte fjær.

Enkelte maser om alt vi "trenger";
om at vi ikke er gode nok:
Det er helst dem som skal tjene penger.
De er som en sulten ulveflokk...

Noen vil alltid fortelle deg:
- "Du ser flott ut
i Keiserens nye klær!"
Men - det er lov å betakke seg.
Svare: - Jeg?
- Jeg er fin akkurat som jeg ER!



Hey, you lookin' at ME?!! ;-)


"The long and winding road"..? ;-)

1 kommentar:

  1. Tusen, tusen TAKK! Lillian, du er bare SKJØNN! :-)Og bloggen din er SUPERFIN! Stor klem fra Sølvi.

    SvarSlett

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)