Sider

fredag 12. oktober 2012

Fredag ;-)

God morgen alle sammen. Da var det fredag og helg igjen. Ukene går utrolig fort for tiden, det er faktisk bare 10 uker igjen til jul. Jeg har begynt sånn litt smått med julegaver, men ennå er det langt igjen. 

Anita og Rikke



I går var Anita og Rikke her og spiste middag siden Andreas, Anita sin samboe, skulle jobbe overtid. Anita er litt trøtt for tiden så da er det godt å komme hjem til mamma og pappa og få litt stell. Rikke var i storform så det blir ikke mye hviling etter middag når hun er her. Hun prater som en foss iblant og vil gjerne at vi skal bygge med duplo. Det er noe hun syns er kjempekjekt.

Jeg har kanskje ikke skrevet at jeg går på krykker for tiden. Det begynte for 2 måneder siden da jeg en dag fant ut at jeg skulle høytrykkspyle fortauet. Det gikk jo greit, men på natta fikk jeg smerter i venstre fot. det begynte i låret og gjorde utrolig vondt å gå. men jeg tenkte at det nok var musklene og at det snart gikk over. Noe det ikke gjorde. Så ble det lege og sykehus men ingenting ble gjort, De tenkte som meg at det var musklene. men jeg ble ikke bedre så da ble det lege og sykehus med henvendelse om at de måtte ta en ct av låret, men det gjorde de ikke. Sendte meg bare hjem med krykker og en resept med smertestillende. Men det ble ikke bedre nei. Så da ble det endelig tatt en CT av låret som viste at jeg hadde en revnet sene i låret og at det var gått betennelse i det siden jeg hadde gått for lenge. Og da de noe oppgitt sa...du burde kommet for lenge siden, du har gått alt for lenge, må jeg si at jeg ble oppgitt. Leser de henvendelsene de får på sykehuset? Blir det journalført at en har vært der? ja jeg bare lurer ;-) men nå går det bedre så jeg håper krykkene snart kan settes langt bort!!

På søndag fyller min nevø 21 år så da skal vi i kakeselskap. Kjekt med slike familiesammenkomster. Vi har alltid hatt som tradisjon hos oss at vi samles når noen fyller år, tanter og onkler og ja... de fleste innen familien. Jeg tror jeg skal si at jeg kan bake ei kake å ta med meg. har så utrolig lyst på snickerskake. Får høre hva de sier.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)