Sider

mandag 8. oktober 2012

En høstlig mandag ;-)



Så var det mandag og en ny uke på gang. Her i vest er det fremdeles myr regn men det er vi vant til her. Jeg personlig syns høsten er en fin tid. Ute i naturen er det en fargeprakt uten sidestykke. Hjemme er det fyr i peisen, masse levende lys og kos.
I går var min datter, svigersønn og lille Rikke her og spiste middag. Jeg hadde laget oksestek som jeg hadde marinert et døgn i rødvin og ostekake. Det så ut som maten smakte og det er jo alltid kjekt. Rikke var i storform, hun hadde sovnet i bilen litt tidligere på dagen så da fantes det ikke mye trøtthet og spore selv om det gikk mot leggetid. Hun klatret og hoppet, bygget med lego og skulle se på Ole Brum film. Som hun ikke klarte å sitte lenge i ro og se på ;-) men hun er så herlig og smilende at vi besteforeldre smelter totalt. Sånn er det bare. Det sies at barnebarn er livets dessert og det kan jeg skrive under på.

Ønsker dere en flott dag, med eller uten regn  -  Klem fra Lillian


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)