Sider

søndag 28. oktober 2012

Dåpskake til Ella


I dag ble en liten jente som fikk navnet Ella døpt og jeg var så heldig å få lage dåpskaken. Dette er en sjokoladekake fylt med melkesjokoladekrem og dekket med ekstra hvit marsipan. Pynten er også laget av marsipan ;-)
I dag er det bare avslapping i hjemmet. Ute er det kaldt og nå begynte det å regne litt også. Da er det godt med en slik dag da jeg kan valse rundt i kosedressen og bare ta det rolig. I peisen brenner det godt så vi har det godt og varmt i stua. Så i dag har jeg ikke tenkt å gjøre annet enn å sitte i sofaen og strikke litt, høre på musikk og bare kose meg. Jeg har satt oksesteken i ovnen så den står jo bare og godgjør seg der. Resten tenkte jeg min bedre halvdel skulle ta seg av. Lov det og iblant;-)

Ønsker dere en flott søndag  -  Klem fra Lillian


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)